Obsługa techniczna "sieciówek"
Zarządzasz siecią placówek i potrzebujesz kompleksowej obsługi Facility Management? W SPIE OPCO zadbamy o bezpieczne użytkowanie Twoich obiektów, aby pomóc Ci utrzymać pełną operacyjność Twojego biznesu.
Serwis urządzeń i instalacji
Konserwacja
i naprawy
Usuwanie awarii,
usterek
Pogotowie
techniczne 24/7
Inspekcje i nadzór
w budynku
Serwis urządzeń i instalacji
Konserwacja
i naprawy
Usuwanie awarii,
usterek
Pogotowie
techniczne 24/7
Inspekcje i nadzór
w budynku
Czy wiesz, że...?
Scentralizowane zarządzanie siecią placówek jest korzystne nie tylko pod względem ekonomicznym, ale i operacyjnym? Po pierwsze z uwagi na koordynację prac na wszystkich lokalach w sieci, po drugie zróżnicowane stawki za usługi i po trzecie zasięg wieloskalowy.
Obsługa techniczna sieciówek
Co znajdziesz w naszej ofercie?
- Serwis urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych
- Serwis kotłowni i węzłów cieplnych
- Kompleksowe usługi inspektorskie
- Serwis agregatów i systemów zasilania gwarantowanego
- Usługi bieżącej konserwacji
- Pogotowie techniczne (Help Desk 24/7) w zakresie powstrzymania awarii
- Serwisy urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
- Naprawy urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, w tym usuwanie skutków awarii oraz ich przyczyn
- Montaż nowych urządzeń i instalacji wraz z pierwszym uruchomieniem gwarancyjnym
- Prowadzenie informatycznej bazy danych urządzeń wraz z raportowaniem, z uwzględnieniem zapisów Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. (Dz. U. z dnia 25 czerwca 2015 r. poz. 881) o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz fluorowanych gazów cieplarnianych,
- Obsługa konta Operatora (zakładanie kart urządzeń oraz dokonywanie wpisów) w Centralnym Rejestrze Operatorów Urządzeń i Systemów Ochrony Przeciwpożarowej (CRO).
- Audyty energetyczne kotłowni i węzłów CO
- Okresowe przeglądy konserwacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacją Techniczno-Ruchową urządzenia i wymaganiami Klienta
- Pogotowie techniczne w zakresie powstrzymania awarii
- Serwisy kotłowni/węzłów cieplnych, w tym usuwanie skutków awarii oraz ich przyczyn
- Naprawy kotłowni/węzłów cieplnych, w tym usuwanie skutków awarii oraz ich przyczyn,
- Montaż nowych urządzeń i instalacji wraz z pierwszym uruchomieniem gwarancyjnym,
- Przygotowanie kotłowni do odbioru przez UDT.
- Nadzór na budynkiem
- Przedmiary, obmiary i kosztorysowanie
- Doradztwo techniczne, opinie i ekspertyzy
- Inwentaryzacje budynków
- Audyty energetyczne budynków
- Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest
- Monitorowanie rynku materiałów i technologii w zakresie usług budowlanych.
- Pogotowie techniczne 24/7/365 w zakresie powstrzymania awarii
- Serwis agregatów prądotwórczych i UPS-ów budynkowych
- Naprawy agregatów prądotwórczych i UPS-ów budynkowych, w tym usuwanie skutków awarii oraz ich przyczyn
- Montaż nowych urządzeń i instalacji wraz z pierwszym uruchomieniem gwarancyjnym.
- Dwa warianty napraw:
- Serwisowe , tj. cykliczne wyjazdy serwisanta w celu dokonania bieżących napraw
- Na wezwanie , czyli kontakt z Pogotowiem Technicznym po otrzymaniu wezwania /zgłoszenia Klienta, w terminie uzależnionym od priorytetu zgłoszenia, za pośrednictwem panelu zgłoszeniowego, e-maila, telefonu.
- Zakres napraw w obszarze:
- instalacji elektrycznej wraz z osprzętem
- instalacji hydraulicznej wraz z osprzętem
- instalacji centralnego ogrzewania wraz z osprzętem
- rzemieślniczym
- ogólnobudowlanym
- wyposażenia.
- Serwis urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych
- Pogotowie techniczne (Help Desk 24/7) w zakresie powstrzymania awarii
- Serwisy urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
- Naprawy urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, w tym usuwanie skutków awarii oraz ich przyczyn
- Montaż nowych urządzeń i instalacji wraz z pierwszym uruchomieniem gwarancyjnym
- Prowadzenie informatycznej bazy danych urządzeń wraz z raportowaniem, z uwzględnieniem zapisów Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. (Dz. U. z dnia 25 czerwca 2015 r. poz. 881) o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz fluorowanych gazów cieplarnianych,
- Obsługa konta Operatora (zakładanie kart urządzeń oraz dokonywanie wpisów) w Centralnym Rejestrze Operatorów Urządzeń i Systemów Ochrony Przeciwpożarowej (CRO).
- Serwis kotłowni i węzłów cieplnych
- Audyty energetyczne kotłowni i węzłów CO
- Okresowe przeglądy konserwacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacją Techniczno-Ruchową urządzenia i wymaganiami Klienta
- Pogotowie techniczne w zakresie powstrzymania awarii
- Serwisy kotłowni/węzłów cieplnych, w tym usuwanie skutków awarii oraz ich przyczyn
- Naprawy kotłowni/węzłów cieplnych, w tym usuwanie skutków awarii oraz ich przyczyn,
- Montaż nowych urządzeń i instalacji wraz z pierwszym uruchomieniem gwarancyjnym,
- Przygotowanie kotłowni do odbioru przez UDT.
- Kompleksowe usługi inspektorskie
- Nadzór na budynkiem
- Przedmiary, obmiary i kosztorysowanie
- Doradztwo techniczne, opinie i ekspertyzy
- Inwentaryzacje budynków
- Audyty energetyczne budynków
- Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest
- Monitorowanie rynku materiałów i technologii w zakresie usług budowlanych.
- Serwis agregatów i systemów zasilania gwarantowanego
- Pogotowie techniczne 24/7/365 w zakresie powstrzymania awarii
- Serwis agregatów prądotwórczych i UPS-ów budynkowych
- Naprawy agregatów prądotwórczych i UPS-ów budynkowych, w tym usuwanie skutków awarii oraz ich przyczyn
- Montaż nowych urządzeń i instalacji wraz z pierwszym uruchomieniem gwarancyjnym.
- Usługi bieżącej konserwacji
- Dwa warianty napraw:
- Serwisowe , tj. cykliczne wyjazdy serwisanta w celu dokonania bieżących napraw
- Na wezwanie , czyli kontakt z Pogotowiem Technicznym po otrzymaniu wezwania /zgłoszenia Klienta, w terminie uzależnionym od priorytetu zgłoszenia, za pośrednictwem panelu zgłoszeniowego, e-maila, telefonu.
- Zakres napraw w obszarze:
- instalacji elektrycznej wraz z osprzętem
- instalacji hydraulicznej wraz z osprzętem
- instalacji centralnego ogrzewania wraz z osprzętem
- rzemieślniczym
- ogólnobudowlanym
- wyposażenia.