Obsługa techniczna "sieciówek"

Zarządzasz siecią placówek i potrzebujesz kompleksowej obsługi Facility Management? W SPIE OPCO zadbamy o bezpieczne użytkowanie Twoich obiektów, aby pomóc Ci utrzymać pełną operacyjność Twojego biznesu.

Serwis urządzeń i instalacji
Konserwacja
i naprawy
Usuwanie awarii,
usterek
Pogotowie
techniczne 24/7
Inspekcje i nadzór
w budynku
Serwis urządzeń i instalacji
Konserwacja
i naprawy
Usuwanie awarii,
usterek
Pogotowie
techniczne 24/7
Inspekcje i nadzór
w budynku
Czy wiesz, że...?

Scentralizowane zarządzanie siecią placówek jest korzystne nie tylko pod względem ekonomicznym, ale i operacyjnym? Po pierwsze z uwagi na koordynację prac na wszystkich lokalach w sieci, po drugie zróżnicowane stawki za usługi i po trzecie zasięg wieloskalowy.

Obsługa techniczna sieciówek

Co znajdziesz w naszej ofercie?

  • Pogotowie techniczne (Help Desk 24/7)  w zakresie powstrzymania awarii
  • Serwisy urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
  • Naprawy urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, w tym usuwanie skutków awarii oraz ich przyczyn
  • Montaż nowych urządzeń i instalacji wraz z pierwszym uruchomieniem gwarancyjnym
  • Prowadzenie informatycznej bazy danych urządzeń wraz z raportowaniem, z uwzględnieniem zapisów Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. (Dz. U. z dnia 25 czerwca 2015 r. poz. 881) o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz fluorowanych gazów cieplarnianych,
  • Obsługa konta Operatora (zakładanie kart urządzeń oraz dokonywanie wpisów) w Centralnym Rejestrze Operatorów Urządzeń i Systemów Ochrony Przeciwpożarowej (CRO).
  • Audyty energetyczne kotłowni i węzłów CO
  • Okresowe przeglądy konserwacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacją Techniczno-Ruchową urządzenia i wymaganiami Klienta
  • Pogotowie techniczne w zakresie powstrzymania awarii
  • Serwisy kotłowni/węzłów cieplnych, w tym usuwanie skutków awarii oraz ich przyczyn
  • Naprawy kotłowni/węzłów cieplnych, w tym usuwanie skutków awarii oraz ich przyczyn,
  • Montaż nowych urządzeń i instalacji wraz z pierwszym uruchomieniem gwarancyjnym,
  • Przygotowanie kotłowni do odbioru przez UDT.
  • Nadzór na budynkiem
  • Przedmiary, obmiary i kosztorysowanie
  • Doradztwo techniczne, opinie i ekspertyzy
  • Inwentaryzacje budynków
  • Audyty energetyczne budynków
  • Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest
  • Monitorowanie rynku materiałów i technologii w zakresie usług budowlanych.

 

  • Pogotowie techniczne 24/7/365 w zakresie powstrzymania awarii
  • Serwis agregatów prądotwórczych i UPS-ów budynkowych
  • Naprawy agregatów prądotwórczych i UPS-ów budynkowych, w tym usuwanie skutków awarii oraz ich przyczyn
  • Montaż nowych urządzeń i instalacji wraz z pierwszym uruchomieniem gwarancyjnym.
  • Dwa warianty napraw:
    • Serwisowe , tj. cykliczne wyjazdy serwisanta w celu dokonania bieżących napraw
    • Na wezwanie , czyli kontakt z Pogotowiem Technicznym po otrzymaniu wezwania /zgłoszenia Klienta, w terminie uzależnionym od priorytetu zgłoszenia, za pośrednictwem panelu zgłoszeniowego, e-maila, telefonu.
  • Zakres napraw w obszarze:
    • instalacji elektrycznej wraz z osprzętem
    • instalacji hydraulicznej wraz z osprzętem
    • instalacji centralnego ogrzewania wraz z osprzętem
    • rzemieślniczym
    • ogólnobudowlanym
    • wyposażenia.
  • Pogotowie techniczne (Help Desk 24/7)  w zakresie powstrzymania awarii
  • Serwisy urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
  • Naprawy urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, w tym usuwanie skutków awarii oraz ich przyczyn
  • Montaż nowych urządzeń i instalacji wraz z pierwszym uruchomieniem gwarancyjnym
  • Prowadzenie informatycznej bazy danych urządzeń wraz z raportowaniem, z uwzględnieniem zapisów Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. (Dz. U. z dnia 25 czerwca 2015 r. poz. 881) o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz fluorowanych gazów cieplarnianych,
  • Obsługa konta Operatora (zakładanie kart urządzeń oraz dokonywanie wpisów) w Centralnym Rejestrze Operatorów Urządzeń i Systemów Ochrony Przeciwpożarowej (CRO).
  • Audyty energetyczne kotłowni i węzłów CO
  • Okresowe przeglądy konserwacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacją Techniczno-Ruchową urządzenia i wymaganiami Klienta
  • Pogotowie techniczne w zakresie powstrzymania awarii
  • Serwisy kotłowni/węzłów cieplnych, w tym usuwanie skutków awarii oraz ich przyczyn
  • Naprawy kotłowni/węzłów cieplnych, w tym usuwanie skutków awarii oraz ich przyczyn,
  • Montaż nowych urządzeń i instalacji wraz z pierwszym uruchomieniem gwarancyjnym,
  • Przygotowanie kotłowni do odbioru przez UDT.
  • Nadzór na budynkiem
  • Przedmiary, obmiary i kosztorysowanie
  • Doradztwo techniczne, opinie i ekspertyzy
  • Inwentaryzacje budynków
  • Audyty energetyczne budynków
  • Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest
  • Monitorowanie rynku materiałów i technologii w zakresie usług budowlanych.

 

  • Pogotowie techniczne 24/7/365 w zakresie powstrzymania awarii
  • Serwis agregatów prądotwórczych i UPS-ów budynkowych
  • Naprawy agregatów prądotwórczych i UPS-ów budynkowych, w tym usuwanie skutków awarii oraz ich przyczyn
  • Montaż nowych urządzeń i instalacji wraz z pierwszym uruchomieniem gwarancyjnym.
  • Dwa warianty napraw:
    • Serwisowe , tj. cykliczne wyjazdy serwisanta w celu dokonania bieżących napraw
    • Na wezwanie , czyli kontakt z Pogotowiem Technicznym po otrzymaniu wezwania /zgłoszenia Klienta, w terminie uzależnionym od priorytetu zgłoszenia, za pośrednictwem panelu zgłoszeniowego, e-maila, telefonu.
  • Zakres napraw w obszarze:
    • instalacji elektrycznej wraz z osprzętem
    • instalacji hydraulicznej wraz z osprzętem
    • instalacji centralnego ogrzewania wraz z osprzętem
    • rzemieślniczym
    • ogólnobudowlanym
    • wyposażenia.
Scroll to Top